Клиента има право на рекламация при следните случаи:

– Констатирани липси.

– Дефекти на стоката.

– Несъответствие с обявения размер.

– Не е спазен предварително уговорения срок за доставка.

Рекламация се прави до 7 (седем) работни дни след закупуване на стоката. При предявяване на рекламация Потребителят може да претендира за замяна на стоката. Артикулът може да бъде заменен за същия в друг размер или друг артикул. Ако стойността на избрания артикул надвишава заплатената сума, се доплаща разликата. Връщането на стоката може да бъде осъществено на място в нашият офис или с куриерска фирма.

 

Връщането се осъществява при следните условия:

– Запазен добър търговски вид.

– Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.

– Запазена оригинална опаковка и етикет.

 

Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента. При замяна на стока транспортните разходи са за сметка на клиента и в двете посоки. 

 Съгласно чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗЗП, потребителят има право да върне стоката в 7 дневен срок от датата на получаването, като тя е с ненарушен търговски вид, и да заплати разходите за доставка и в двете посоки.